lørdag 20. november 2010

Tur på Bygdøy;)

I dag har lille Khan og jeg vært på tur på Bygdøy med Nina og pappa Otto, Katharina, mamma Lissa og søster Tikka samt Ida og bror Ares:) En super tur hvor turbo Khan fikk brent av litt energi på de andre hundene! Han gikk nesten hele turen uten bånd og jeg syns han var veldig flink! Vi plukket opp Ida og Ares på Skøyen og da våknet Khan til liv bak i buret sitt. "HVA, skal jeg sitte her i fengsel mens dere koser dere foran?? Det er faktisk MIN bror" ;) Vel fremme møtte vi resten av gjengen og gikk og lekte oss rundt på Bygdøy! Stor stas for to og firbeinte:) Otto og Lissa benyttet anledningen til litt rolig voksentid, mens valpene var gira og gærne og lekte med hverandre som som valper skal.


Jeg har lånt bilder fra oppdretter Katharina (www.lisienta.com):

Khan og søster Tikka leker


Tikka (rødt dekken), Ares (brun genser) og Khan (bak) er tre av fem søsken fra Kennel Lisienta

Haha der tok jeg deg storesøster;) Mamma Lissa passer på at alt går riktig for seg:)

Bare pass deg;)
Flotte Ares, en riktig herremann
I tillegg til turen hadde dagen mer å by på. Khan fikk sin helt egen flaske med selolje av Nina og tørrfor med selolje på det er digg det:)

Er det virkelig tomt?? Best å sjekke en gang til!

2 kommentarer:

Katharina sa...

Takk for turen, var skikkelig kos å se Khanbanan igjen! Bra selolje falt i smak, bra for han er det og! Det er bare å stjele bilder fra meg om du vil - de ligger allere på kennelsiden...

:)

Hege sa...

Jøss, så bra selolje funket! Det har jeg aldri hørt om til bruk på tørrfor før :)

Legg inn en kommentar