søndag 21. november 2010

På tur med en KJEMPE hund ;)

I dag har Khan vært på Sollerudstranda på Lysaker med Ingvild og Marley (og meg da). Vi var ute en god time og sprang og lekte i sanda og snuste og koste oss. Khan og Marley lekte sammen, men Khan syns det var best når Marley var i bånd. Marley er en golden retriever på 35 kg så det ble litt mye til tider. Da er det greit at Khan er mye kjappere og lett greier å løpe sin vei og gjemme seg mellom bena på meg eller Ingvild:) I bånd gikk det helt strålende. De gikk så fint side om side og snuste på hverandre:) Her er noen bilder fra dagens tur:

Hva er det for noe stort som kommer der mon tro?

Oi du var stor, best å stå på en stein så jeg blir stor jeg også!

Khan og jeg :)

Ingvild og Marley :)

2 kommentarer:

Hege sa...

Så koselig med tur :) valpen må jo være helt utslitt etter en sånn helg :P

Linn sa...

Han VAR det ja, men han kommer seg fort;) Vi gikk ikke langt, brukte bare laaaang tid til snusing og leking underveis;)

Legg inn en kommentar