søndag 26. september 2010

Khan skal ikke opp i senga 2...

Pinscher er en enda mer allsidig rase enn vi hadde trodd... Ikke bare kan den brukes til sporsøk og utstilling, agility og lydighet, den fungerer også utmerket som varmeflaske :) En meget allsidig hund med andre ord! I natt sto Khan opp for å tisse i ettiden... så var det onkel Cooper som fikk magetrøbbel og vekket Ola for å fortelle at han måtte ut... så fikk Cooper litt angst og pusteproblemer (som rasen Tibetansk spaniel ofte får når de stresser) og måtte roes ned på fanget til Ola en stund... Så våknet Khan igjen sånn halv seks og da skjedde det noe merkelig:) da jeg våknet noen timer senere hadde jeg en varm og god liten "varmeflaske" inntli magen under dyna som slikket meg på nesa, sa god morgen og sovnet igjen :) Og når jeg kikket litt lenger ned i senga lå det jammen en liten Cooper i fotenden og varmet føttene mine! Full familieidyll i en dobbeltseng som er 140cm bred. Herlig :D

En gul...

Og en rød:)

2 kommentarer:

Hege sa...

Så søte, små hunder :) Khan har valpeblikket inne og Cooper er et lite sjarmtroll :)

Nina og gjengen sa...

<3 <3 <3 <3 <3

Det er det der som er roten av lykke...!:)

Legg inn en kommentar